I adore music. I love to act dumb, just to make you feel smart. People tell me I'm crazy... but at least I put myself out there. I'm not feminine, pink is just a color. One more thing, I'm blogging randomly, mostly about my life.

Friday 30 March 2012

Mr. Booboo II

Assalamualaikum.
So hari ni, aku nak sambung ape yang jd pada hari kedua live streaming dengan band 5-L dan adik-beradik Stewart ni. Soalan aku untuk hari kedua tu banyak jugak tapi yang dorang noticed 3 je. Kira ok la tu kan daripada takde langsung. First, aku cakap dekat Davin tu suruh dia flip rambut dia..

Soalan pertama.
Soalan aku ni boleh kata semua respon sebab aku salah mention nama. Nama dia DAVIN.. not GAVIN. Haha. Si Fivel tu kata, "It's Davin. Not Gavin.." pastu dorang semua gelak. Ni reaction dorang yang sempat aku capture lepas dorang baca ayat aku tu :-


Cuba la korang tengok muka Booboo yang cute tuh! Mau aku tak ngigau malam. Heh. (err.. abaikan Fivel sebab masa tu ade orang panggil dia)

Then, aku send ni kat dorang :-

Soalan yang berupa arahan kepada Booboo.
Part ni, memang kelakar giler! Booboo memang respon dan dia kata dengan penuh semangatnye, "Oh hi Jiackjulai......................................" dan muka dia terus berubah.. sebab dia tak dapat nak pronounce dengan betul nama aku. Memang lawak giler la sebab muka dia berubah seratus peratus! Aku sakit perut gelak. Dah la muka dia cute giler mase dia mispronounce nama aku tu. Then aku send lagi,

Ayat penyata lagi.
Yang ni aku sekali send je terus Booboo noticed dan dia baca.. Pastu dia gelak then dia kata, "Oh Zack! It just.. I thought.." bla bla bla dan bla bla bla lagi. Entah apa dia cakap sambil gelak sebab nak cover malu. Aku pun tak dapat nak paham sebab dia tak berhenti gelak. Ni reaction dorang lepas baca ayat aku tu :-


Booboo la paling 'keri' sekali. Semua orang dok gelak kat dia. Ada la dalam 5 minit ada kot dorang dok layan ayat aku ni. Haha! Memang best. So far, aku dah ter'miss' 2 streaming dorang sebab aku on lambat. Agak kuciwa la.. Tapi ni pun dah kira best. dah la dorang mesra giler, baik pulak tu. Even Booboo ni actor Hollywood, dia memang mesra alam. Happynye aku..

5-L yang seriously peramah.
Setiap kali aku tweet dia, memang aku dalam list top 3 la yang dia akan reply. *sniff sniff* Best memang best sebab dorang baik. Kalo dorang tak ok, takkan ramai fans ye dok? I LOVE BOOBOOhttp://www.emocutez.com

p/s : Aku vampire, dia ware-wolf. Boleh ke? Haha.






No comments:

Post a Comment