I adore music. I love to act dumb, just to make you feel smart. People tell me I'm crazy... but at least I put myself out there. I'm not feminine, pink is just a color. One more thing, I'm blogging randomly, mostly about my life.

Saturday 28 January 2012

B.A.P - Best Absolute Perfect

Assalamualaikum.
Recently, aku suka betul dengan Korean group ni; B.A.P. Walaupun aku ni kpop fans, aku bukan jenis yang senang nak suka dengan satu-satu group tu. For me, kalau dorang betul-betul talented, aku komfem akan suka. Kalau kacak bergaya tu kira bonus la kan? Haha. B.A.P ni debut baru lagi, pada hari Jumaat kat Music Bank dengan bertarikhkan 27 Januari 2012. Ecewah. Complete semua. Sebelum dorang ni debut, si Bang Yong Guk (@realjepp) ni dah kira famous dah sebab dia ni pernah buat featuring dengan Ji Eun dari kumpulan Secret. Bang Yong Guk ni leader, first dia muncul dulu, memang tangkap lentok la sebab suara dia jenis husky-husky kan. Woah. Semangat aku menaip. Bang Yong Guk dengan Zelo (@ZELO96) dah pernah datang Malaysia untuk promote group dorang ni la. Kira macam mini-fanmeeting.





Sumpah jealous tengok gambar yang last tu. Sobs. http://www.emocutez.com Takpe la kan.. Bukan rezeki nak bergambar macam tu lagi. Tapi kemungkinan besar, dorang ni akan datang lagi bulan Mac ni. Kalau betul datang, komfem aku pergi! Yeah! Korang boleh check their video out kat youtube. Taip je "B.A.P - Warrior". Komfem korang impress.. (bagi kpop fans la)


Dari segi tarian pulak, memang superb hingga menjilat jari. Check this gif out:





See that stepping and crumping? Wah! http://www.emocutez.com

p/s: Zelo has a badass smirk. Heh. I'm a fangirl!

No comments:

Post a Comment