I adore music. I love to act dumb, just to make you feel smart. People tell me I'm crazy... but at least I put myself out there. I'm not feminine, pink is just a color. One more thing, I'm blogging randomly, mostly about my life.

Sunday 29 January 2012

Jari Ketot Warna Oren

Assalamualaikum.
Aku sebenarnya kan, ada kuku jari yang sangat kecik. Atau dalam kata lainnya, jari ketot. Haha. Kalau dulu, aku selalu tak konfiden je dengan jari-jari / tangan aku ni. Tapi, satu hari, semua ini berubah selepas aku post gambar jari aku dekat twitter pada 17 Januari 2012.


See? Agak kelakar kan? Tapi aku rasa best je kot. Siap warna oren lagi.. Haha.. Jangan khuatir, itu inai. Memang dah feberet pakai inai sebelah tangan je. Kemudian, akak ni pun kata:


Kemudian, aku pun kata:


Dan..........


Maka pabila aku terima pujian yang macam tu, aku pun macam..........


So, kesimpulannya, bersyukur dengan setiap apa yang kita ada. Tak semestinya mende yang buruk pada kita, buruk pada orang lain jugak. Masih ada orang yang nampak 'cantiknya' pada mende yang kita ingat buruk tu. Saya semakin yakin dengan jari-jemari saya.. Eceh dah macam iklan Garnier pulak. Biar pun sorang je yang puji gitu, efeknya, saya sangat happy.. Sampai sekarang. Peace.

p/s: I don't even know that person in real life.

No comments:

Post a Comment