I adore music. I love to act dumb, just to make you feel smart. People tell me I'm crazy... but at least I put myself out there. I'm not feminine, pink is just a color. One more thing, I'm blogging randomly, mostly about my life.

Friday 20 January 2012

Night Market

Assalamualaikum.
Semalam pegi jalan-jalan dekat pasar malam Ampang. Tak beli banyak mende pun.. Dapat la rembat yong tau fu dengan laksa. Wah! Superb giler punye kenyang! Aku memang suka makan. http://www.emocutez.com


Ni aku tak tau la laksa penang ke laksa johor.. Yang aku tau, ini laksa.


Tadaa! Yong tau fu ni dah dalam keadaan yang patut dicensoredkan.

Kalau ikutkan nafsu, agaknya memang banyak lagi la yang aku beli. Semua boleh bikin kecur air liur. Burger, apam balik, ayam madu, dll. Tapi lebih baik kalau kita bersederhana kan? Islam kan mengajar kita supaya bersederhana. Dua mende tu pun memang dah buat perut aku bulat. Inikan pulak kalau beli macam-macam. Takut membazir pulak kan.. Ape pun, terima kasih sekali lagi kat kakak yang pemurah. Tak sudah-sudah belanja aku makan. Thumbs up!

p/s: Banyak betul manusia pelik semalam.

No comments:

Post a Comment